Re: Skanero-drukarka do 500 PLN

Autor: Reksio <mislawek_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 24 May 2005 - 23:11:16 MET DST

> W sumie zastanawiałem się nad drukarką laserową. Tu mógłbym wydać nawet
> troche więcej, ale głównym mankamentem jest brak skanera. Za kombajn ze
> skanerem musiałbym dać conajmniej 1000 PLN.
>
> Jeśli ktoś ma jakiś nisko kasowy pomysł, niech się nim podzieli. Będe
> bardzo wdzięczny ;-)

Nie polecam kombajnow - kilka zlych doswiadczen, kilka serwisowalem. Moje
skromne zdanie - nie kupowac. No chyba ze xero cyfrowe, ktore potrafi rowniz
skanowac - ale to nie ta cena :-). Cena tuszy w kombajnach nie jest
powalajaca - ale jednak troche to zbyt drogie.
Rozwiazanie ktore ja stosuje - drukara laserowa HP110 (dokladnie to jest
Canon LBP-800) - tania w eksploatacji jak przyslowiowy barszcz, i skaner na
USB - tez kupiony z drugiej reki. Calosc zamknie sie w kwocie max 400 pln.
Jezeli upierasz sie na skaner zintegrowany - do HP1100 mozesz przypiac
skaner, ma jednak wade, ze skanuje tylko pojedyncze kartki.
Kolega tez ma kombajna - ale odkaz zakupil laserowke (za moja namowa) to juz
nie drukuje na kombajnie, a tylko skanuje na nim......troche drogo za ten
skaner zaplacil :-)

Pozdrrr... Reksio