Skanero-drukarka do 500 PLN

Autor: Staszek <staszek.j_at_wp.pl>
Data: Tue 24 May 2005 - 21:14:57 MET DST

Witam wszystkich

No właśnie, poszukuje tzw. urządzenia wielofunkcjnego, niskobudżetowego

Wykorzystanie:

drukowanie niemal wyłącznie B&W
czasem może robić jako prosty skaner lub bardzo proste i nieekonomiczne xero
Myśle tu o HP 1215. Chyba tak to się nazywa. W sumie bawiłem się tym
kiedyś i jak na moje potrzeby to jest wystarczające.

W sumie zastanawiałem się nad drukarką laserową. Tu mógłbym wydać nawet
troche więcej, ale głównym mankamentem jest brak skanera. Za kombajn ze
skanerem musiałbym dać conajmniej 1000 PLN.

Jeśli ktoś ma jakiś nisko kasowy pomysł, niech się nim podzieli. Będe
bardzo wdzięczny ;-)

pozdrawiam
Staszek