Wymiana coolera

Autor: Paweł <p*aw*el-ols*zty*n_at_o*2.p*l>
Data: Tue 24 May 2005 - 14:59:32 MET DST

Cześć

Zbliża się lato a ja mam strasznie ciepłe mieszkanie (w upały 30 stopni),
mój procesor Athlon XP 2000+ na rdzeniu Palomino grzeje się niemiłosiernie
(w stresie blisko 70 stopni) i chciałem wymienić swój najzwyklejsze cooler
na bardziej wydajny.
Poprzeglądałem sieć i doszedłem do wniosku że chyba najbardziej odpowiadają
mi:

Pentagram Freezone QC-80 AlCu
http://sklep.benchmark.pl/pelny_12371.html

Pentagram Freezone QC-80 Cu
http://sklep.benchmark.pl/pelny_12369.html lub

ARCTIC COOLING Copper Lite
http://www.cooling.pl/product_info.php?cPath=21_39&products_id=776

Który z nich byście mi doradzili?
Dodam jeszcze że wymiana coolera będzie moim pierwszym tak poważnym
zabiegiem i nie chciałbym czegoś zepsuć. Przeczytałem dokładnie instrukcje
na ten temat na stronie AMD, ale nurtuje mnie pytanie - jak i czym usunąć
starą pastę z procesora i ile nałożyć nowej?

Mój zasilacz jagby co to 300W Megabajt.

Pozdrawiam