Re: Jaka wypalarka DVD?

Autor: wik <wik_at_badmail.org>
Data: Tue 24 May 2005 - 15:05:42 MET DST

BQB wrote:

> Ja tam mam i polecam, w odczycie wypada dużo lepiej niż "osławiony" NEC.

ja na razie zlego slowa o 73 powiedziec nie moge bo trzymam sie od nich
z daleka. jednak dla mnie nie tyle wazny jest czas, co spokoj i pewnosc
ze gdy wroce do domu, to moja nagrywarka bez sprzeciwu nagra plyte.

> Jeśli to ma być jedyny napęd w kompie, to polecam tego Liteona

zwlaszcza jesli ma to byc jedyny naped w komputerze, to radzilbym
kupowac cos pewnego i sprawdzonego. chociaz zakup elektroniki to zawsze
jest mniejsza lub wieksza loteria na jaki egzemplarz sie trafi.

wik at dokuro.org