Re: klucze sprzetowe

Autor: bisskup <bbaranski_at_o2.pl>
Data: Tue 24 May 2005 - 14:34:21 MET DST

> A tak wogóle to nie bardzo rozumiem.... :), jesteście dystrybutorem tego
> oprogramowania ?

tak jestem dystrybutorem i juz mi zniszczono 3 klucze podczas prezentacji -
bo pani a to kompa do sciany przystawila a to saplatal sie kabelek, a to cos
znowu innego :/ cale szczescie ze sa to klucze demo ktore i tak po roku
traca swoje dane.

Niestety uzyskanie nowych-demo u producenta trwa dobry miesiac a to czasami
jest dla nas tragiczne w skutkach przetargowych:/

bisskup