Re: Jaka wypalarka DVD?

Autor: <lev_at_k>
Data: Tue 24 May 2005 - 14:33:57 MET DST

BQB wrote:

> A ciężko zerknąć tutaj? Przecież ten link już podawałem. I następna
> podstrona i następna... warto całość przeczytać.
> http://www.cdrinfo.pl/artykuly/liteon_sohw-1673s_recenzja/strona2.php

Nie żebym się "czepiał" (może akurat /w tym konkretnym przypadku/ to
prawda) - ale chłopcy z cdrinfo.pl mają chyba jakiś "skryty uraz" do
produktów NEC'a własnie.. AFAIR swego czasu w swoich "reviews"
wypisywali totalne /bzdury/ na temat ND-3500 m.in. że w praktycznie
wogóle nie radzi sobie z SafeDisk 2.x (niby nawet w starszych wersjach).
Takich "kwiatków" jak u nich nie znalazłem w żadnym innym (czyt.
"zachodnim") serwisie o tej tematyce. Nie muszę chyba dodawać że od tego
czasu "z przymrużeniem oka" traktuję ich "miarodajne" zestawienia i
zadziwiający "sentyment" do LiteOn'ów (może kwestia sponsorów serwisu, w
końcu NEC ze swoim OEM'ami raczej nie angażuje się w marketing na rynku
polskim?).

Pozdrawiam