Re: klucze sprzetowe

Autor: semp <ask_at_me.for-it>
Data: Wed 25 May 2005 - 10:07:32 MET DST

In article <d6v79k$mcp$1@nemesis.news.tpi.pl>, bbaranski@o2.pl says...
> tak jestem dystrybutorem i juz mi zniszczono 3 klucze podczas prezentacji -
> bo pani a to kompa do sciany przystawila a to saplatal sie kabelek, a to cos
> znowu innego :/ cale szczescie ze sa to klucze demo ktore i tak po roku
> traca swoje dane.
>
> Niestety uzyskanie nowych-demo u producenta trwa dobry miesiac a to czasami
> jest dla nas tragiczne w skutkach przetargowych:/

Moze to nie jest to o co pytasz, ale warto sprobowac oznaczyc jakos ten
kluczyk, zeby rozne panie byly bardziej ostrozne. Ja czasami biore i
przyklejam taka kolorowa karteczke z napisem "uwaga! delikatne!" albo
podobnym jak daje komus cos delikatnego. Kladek karteczke, zaklejam tasma
przezroczysta i jest ok, choc wyglada srednio profesjonalnie. :) Banalne
rozwiazanie ale skuteczne.

pozdrowienia
krzysiek