Re: Notebook: Sony Vaio (z DE) i polskie znaki / klawiatura

Autor: paulinka <paulinka.p_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Mon 23 May 2005 - 09:37:07 MET DST

axel <axel@bankier.pl> napisał(a):

> Paulinko ! Z nieba spadłaś...z tym tematem... ! Ja mam już od 2-óch lat Sony
> Vaio(DE) i używam go (teraz też na nim piszę) non-stop= 16 godz/dobę !!!
> Pracuje idealnie, super-obraz z monitora, lecz tak jak piszesz....
> wielki minus to ta niemiecka klawiatura...oczywiście że da się używać
> polskich liter !!! działa prawy alt itp. lecz...parę znaków jest "gdzie
> indziej" niż pokazują klawisze...ale do tego szybko się można przyzwyczaić
> !!!
> Na początek wytnij z jakiejś gazety układ klawiatury polskiej w laptopie i
> [...]

Ech, kolejne watpiiwosci - zainstalowany winXP - czy to nie jest tylko wersja
niemiecka? Jezeli tak, to co z fantem mozna zrobic? Oczywiscie rozumiem ze da
sie przeinstalowac na pol lub ang wersje, ale podobno moga byc problemy ze
sterownikami. Maja byc podobno zapisane nie na plycie, tylko od razu na dysku
komputera.
Pozdrawiam
Paulina