Re: Notebook: Sony Vaio (z DE) i polskie znaki / klawiatura

Autor: axel <axel_at_bankier.pl>
Data: Thu 12 May 2005 - 21:41:37 MET DST

Użytkownik "paulinka " <paulinka.p@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:d602er$7jb$1@inews.gazeta.pl...
> Witajcie, zamierzam sprowadzil sobie komputerek Sony Vaio, cudny ekran,
> cena
> znosna - to czego szukam od dawna:)
> Ale pojawia sie oczywiscie pewne "ale" - komputer ma niemiecka klawiature,
> windoze tez pewnie niemiecka (a moze ma win xp niem/ang?? wie ktos?). No
> wiec,
> czy da sie uzywac normalnie polskich znakow? Tzn prawy alt+...? I czy jest
> szansa wymienic klawiaturke? Jezeli tak, to gdzie? Bo jak nie, to chyba
> nalepki klawiszowe z allegro i juz nie bedzie tak slicznie.

> [...]

Paulinko ! Z nieba spadłaś...z tym tematem... ! Ja mam już od 2-óch lat Sony
Vaio(DE) i używam go (teraz też na nim piszę) non-stop= 16 godz/dobę !!!
Pracuje idealnie, super-obraz z monitora, lecz tak jak piszesz....
wielki minus to ta niemiecka klawiatura...oczywiście że da się używać
polskich liter !!! działa prawy alt itp. lecz...parę znaków jest "gdzie
indziej" niż pokazują klawisze...ale do tego szybko się można przyzwyczaić
!!!
Na początek wytnij z jakiejś gazety układ klawiatury polskiej w laptopie i
połóż obok...po czasie będzie zbędny !!!

Pozdrawiam

axel