Re: Monitor LCD - jaki?

Autor: zzz <magness2_at_poczta.fm_wytnij_to>
Data: Sat 21 May 2005 - 19:28:37 MET DST

> Autor wątku chciał monitor uniwersalny do filmów także , stąd moje
> komentarze i wnioski po negatywnej akcji wyboru LCD dla mnie.

Do filmów mój monitor 17'' na PVA (Belinea 101751B) spisuje się bardzo
dobrze. W sumie jak CRT, tyle że jest płaski i większy od mojej starej 17''
CRT.
Bardziej niepokojące jest zastosowanie "gry", które wymieniał Tomek[TK] - bo
to znacznie utrudnia wybór LCD (takiego, żeby jednocześnie filmy dobrze
wyglądały) do drogich S-IPS albo PVA/MVA z dopalaczami, chyba że akceptuje
się w grach smużenie z PVA/MVA.
Stąd jeśli budżet jest niewielki (<1500zł), CRT będzie pewnie lepszym
rozwiązaniem.