Re: Monitor LCD - jaki?

Autor: aidahow <dariusz.socha_at_op.pl>
Data: Sat 21 May 2005 - 20:00:39 MET DST

Użytkownik "zzz" <magness2@poczta.fm_wytnij_to> napisał w wiadomości
news:d6nrcf$9q5$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Bardziej niepokojące jest zastosowanie "gry", które wymieniał Tomek[TK] -
> bo
> to znacznie utrudnia wybór LCD

IMHO przesada

> wyglądały) do drogich S-IPS albo PVA/MVA z dopalaczami, chyba że akceptuje
> się w grach smużenie z PVA/MVA.

Do wszystkich przesadzonych opini "specjialistow" na temat smuzenia w PVA
(25ms) mam daleki dystans. To w ich glowach jest smuzenie a nie na monitorze
;) Normalnie w ogole nawet by sobie tym glowy nie zawracali. Durny wyscig
szczurow za jak najmniejszym czasem marketingowym. Zejdzmy na ziemie!

a i d a h o w