Re: Drukarka do domu 550-600 zł...

Autor: Łukasz Ledóchowski <lukled_at_tlen.pl>
Data: Sat 21 May 2005 - 16:11:34 MET DST

Yacho wrote:

> W lipcu rok temu kupiona.... drukowalem okolo 20 okladek dvd
> miesiecznie :). uzywalem atramentu SIC z allegro (wydawal sie
> rozsadny cenowo - nie byl najtanszy - wrecz mozna powiedziec dosc
> drogi) 2 dyszki w czarnej czesci zatkaly sie ale nie bylo tego widac
> na wydrukach (pewno dlatego ze same dwie z brzegu) ale od jakiegos
> tygodnia strasznie szwankuje niebieski (poziome linie na wydrukach -
> na tescie wszystkie linie sa ale czesc jest zamazana :/)
>
> Dalem do serwisu GSM do myjki ultradzwiekowej - nie pomoglo (choc nei
> wiem czy myli w wodzie czy w czyms innym....

Być może głowica sie po prostu przepaliła... zdarza się.

> Pixime wzialbym i 4000 tylko chcialbym zeby potrzymala mi dluzej niz
> rok :/ - jakich tuszy uzywales ? ile ci drukarka juz trzyma ?
> Epson mnie jakos nie robi bo dostep do glowicy utrudniony :)

No to jaką chcesz drukarke. Inne niż Epson czy Canon nie drukują na
CD:) Epson ma coprawda zabudowaną głowicę, ale jest ona dużo trwalsza
(dlatego nie jest oddzielnym materiałem eksploatacyjnym). W głowicach
piezoelektrycznych nie ma wysokich temparatur i stąd brak zagrożenia
przepaleniem.

Używałem Epsona z oryginalnymi tuszami i poza drukiem fotograficznym,
który był naprawde rewelacyjny, nie było w tej drukarce nic
szczególnego. Canon wykazuje sie dużo lepszą funkcjonalnością. W tej
chwili używam prostego epsona C64 z zamiennikami z Allegro
(najtańszymi) i działa idealnie.

--
# Łukasz Ledóchowski
# GG: 503647 lukled@tlen.pl