Re: Drukarka do domu 550-600 zł...

Autor: Yacho <yacho____at__nospam_100tka.net>
Data: Sat 21 May 2005 - 15:24:46 MET DST

Łukasz Ledóchowski napisał(a):
> Po jakim czasie zeszła i350? Jak często ją uzywałes? Jakiego tuszu
> używałeś? Próbowałeś ratowac głowicę?

W lipcu rok temu kupiona.... drukowalem okolo 20 okladek dvd miesiecznie
:). uzywalem atramentu SIC z allegro (wydawal sie rozsadny cenowo - nie
byl najtanszy - wrecz mozna powiedziec dosc drogi) 2 dyszki w czarnej
czesci zatkaly sie ale nie bylo tego widac na wydrukach (pewno dlatego
ze same dwie z brzegu) ale od jakiegos tygodnia strasznie szwankuje
niebieski (poziome linie na wydrukach - na tescie wszystkie linie sa ale
czesc jest zamazana :/)

Dalem do serwisu GSM do myjki ultradzwiekowej - nie pomoglo (choc nei
wiem czy myli w wodzie czy w czyms innym....

Pixime wzialbym i 4000 tylko chcialbym zeby potrzymala mi dluzej niz rok
:/ - jakich tuszy uzywales ? ile ci drukarka juz trzyma ?

Epson mnie jakos nie robi bo dostep do glowicy utrudniony :)

--
Yacho