Re: Drukarka do domu 550-600 zł...

Autor: zzz <magness2_at_poczta.fm_wytnij_to>
Data: Sat 21 May 2005 - 19:16:59 MET DST

> Epson ma coprawda zabudowaną głowicę, ale jest ona dużo trwalsza
> (dlatego nie jest oddzielnym materiałem eksploatacyjnym). W głowicach
> piezoelektrycznych nie ma wysokich temparatur i stąd brak zagrożenia
> przepaleniem.

Mam starego Epsona (Stylus Color 400) i działa od wieeeeeelu lat bez
większych problemów na nieorginalnych tuszach (najczęściej InkTek, ostatnio
coś innego, sam nie wiem, ale za 20zł albo nawet mniej). Tusze zawsze
wymieniane od razu gdy zabrakło poprzednich. Swego czasu drukowała wieeele
stron, teraz znacznie mniej.
Ostatnio zaczął piszczeć/skrzypieć podajnik stron i czasem coś zbrudzi albo
pobierze więcej stron na raz. Jest cholernie wolna, słabo drukuje ekonoma,
ale niezawodna. :)
Drukuje tak wolno, że czasem bym chciał żeby się wreszcie zepsuła, bo bym
sobie kupił nową. ;)
Nie wiem jak jest z nowymi epsonami. Trochę się wydają rozklekotane. :)