Re: Matryce TFT w notebookach

Autor: paulinka <paulinka.p_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Sat 21 May 2005 - 15:31:06 MET DST

> Pisze na podstawie wlasnych doswiadczen, a przypominam, ze mowimy o ekranach
> LCD w laptopach. Do momentu przesiadki na laptopa z ekranem w technologii
> IPS nie bylo mowy o powaznej pracy z takimi programami graficznymi jak
> Photoshop. Nie bede juz wymienial powszechnie znanych przyczyn, ktore to
> uniemozliwialy. Teraz nie mam z tym problemow. Nie uzywam laptopa do gier,
> wiec czas reakcji nie jest dla mnie istotny. Czasami ogladam filmy i tutaj
> roznica podstawowa z TFT - kat widzenia. Poprzednio uciazliwe bylo ogladanie
> [...]

brzmi to fajnie, ale w jakich laptopach stosuje sie matryce IPS? od tygodni
probuje sie przegrzebac przez gaszcz laptopowy i wybrac cos z najlepszym
ekranem, ale nie natrafilam jeszcze na oznaczenia typu matryc, zawsze tft.
mozesz napisac jakiego lapka uzywasz? a takze w jakich innych sa tego typu
matryce?
pozdrawiam
paulina