(no subject)

Autor: Jaro <Jaro_27_at_wp.pl>
Data: Thu 19 May 2005 - 21:39:48 MET DST

bArT napisał(a):

> klasa.. aż mi głupio, że "wyjechałem" z tym /Easy Recovery/ :)
> nie ma jak to grupa "mózgów"
>
> pozdrawiam serdecznie
> i ciesze się Jarowi się udało :)
> szcunek dla Michała ;)
>
> P.S. Z ciekawości szukałem czegoś więcej na temat partycji dynamiczych w
> czeluściach internetu, ale jakoś słabo mi to wyszło:)

Najważniejsze, że chciałeś pomóc. Może Easy Recoverem też był odzyskał.
Boję się tylko jeszcze, że może mi nie wyjść odzyskanie w pracy, bo
mialem tam mirroring dysku zrobiony i windows 2003 server. Ale mam
nadzieję, że jak rozłączę dublowanie i potem zrobię to co powiedział
Michał, to odzyskam upragnioną partycję. Facet jest rzeczywiście
"mózgiem" w tych sprawach.:)

--
Pozdrawiam
Jaro