Re: Matryce TFT w notebookach

Autor: aidahow <dariusz.socha_at_op.pl>
Data: Thu 19 May 2005 - 21:38:34 MET DST

Użytkownik "zzz" <magness2@poczta.fm_wytnij_to> napisał w wiadomości
news:d6ipn5$dpk$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Pewnie tak. O wolniejszych nie słyszałem, a dopalaczy w laptopach raczej
> nie
> stosują. :)

Dzis kupilem lcd 25ms i smuzenie mi w ogole nie przeszkadza. Moze w grach
FPP to wiekszy problem, ale kto kupuje notebooka dla gier FPP?
Majac pva na pokladzie radze Ci abys zapomnial o tn i kupowal pva.
BTW: wywal tego crt przez okno i kup wrescie lcd :)

--
pozdrawiam
 aidahow - www.aidahow.xp.pl ; GG 9161504 ;