Re: HDD Samsung a Seagate

Autor: dżej-dżej <no.mail_at_no.spam.pl>
Data: Thu 19 May 2005 - 20:08:14 MET DST

"Łukasz" <fatmouseREMOVEIT@poczta.fm> wrote in message
news:d6ikc1$256$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Witam,
>
> Co możecie powiedzieć o dyskach 80 GB 8MB cache obu tych firm? Zawsze
> obstawałem za Seagate'em ale ostatnio dużo dobrego słyszałem też o
> Samsungach i teraz nie wiem, który kupić.

ROTFL

Mało się nie posikałem :D :D :D

Samsung to największe gówno, jakie można sobie wyobrazić....
"Dużo dobrego słyszałeś" pewnie tu na grupie od
dystrubutorów tego azjatyckiego gówna !!!

Najlepsze dsyki robią: Seagate, Western Digital, IBM
Więcej niż dobre są Maxtro i Fujitsu

A Samsung - mój Boże - to padlina, szajs i tandeta !

--
Pozdrawiam
Jarocki