Re: HDD Samsung a Seagate

Autor: pawelWN <pawelwn_at_WYTNIJpoczta.onet.pl>
Data: Thu 19 May 2005 - 20:35:55 MET DST

> ROTFL
>
> Mało się nie posikałem :D :D :D
>
> Samsung to największe gówno, jakie można sobie wyobrazić....
> "Dużo dobrego słyszałeś" pewnie tu na grupie od
> dystrubutorów tego azjatyckiego gówna !!!
>
> Najlepsze dsyki robią: Seagate, Western Digital, IBM
> Więcej niż dobre są Maxtro i Fujitsu
>
> A Samsung - mój Boże - to padlina, szajs i tandeta !

To nam się kolega wykazał znajomością producentów dysków :)
Ale widzę masz żadne pojęcie o tych produktach.
A do pytającego Łukasza: spokojnie możesz kupić Samsunga lub innego
producenta tylko zwróć uwagę aby napęd dysku był firmy NIDEC, lidera jeśli
chodzi o takie rozwiązania.

--
pozdrawiam
pawelWN