Re: HDD Samsung a Seagate

Autor: PiterS <pestachUSUN_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 19 May 2005 - 21:44:29 MET DST

> Najlepsze dsyki robią: Seagate, Western Digital, IBM
> Więcej niż dobre są Maxtro i Fujitsu
>
> A Samsung - mój Boże - to padlina, szajs i tandeta !

Po padach Seagate Baracudy IV i IBM, wyrzuceniu gwiżdżącego Cawiara 120 GB
używam teraz na stałe dwóch Samsungów i razem nawet nie generują nawet
połowy tego hałasu, który powstawał przy Caviarze. Samsung stale poprawia
się. Do 80-tki na PATA dokupiłem teraz 200 GB na SATA i muszę powiedzieć,
że jest całkiem szybki, głośność podobna do tej 80-tki a temeratura od 3 do
5 stopni niższa (z reguły ok. 30 C). Nowy chodzi już prawie drugi tydzień
non-stop i nic mu się nie dzieje. Zresztą ta 80-tka też ma z półtora roku i
nie było z nią żadnych problemów. Maxtora staram się nie wkładać na dłużej
do kompa bo mocno się nagrzewa a Fujitsu niestety nic nie produkuje na PATA
i SATA (chyba że ostatnio coś się zmieniło?).

--
Epox EP-8KRA2+ + Barton 2500@3200 + 2 x 512 MB Twinmos PC3200
LCD Iiyama AS 4821DTBK + Hercules Radeon 9700 128 MB + SkyStar 2