Re: bezstresowana podmiana dyskow :)

Autor: Brodi <madmax81_at__dsdsf_interia.pl>
Data: Thu 19 May 2005 - 13:01:31 MET DST

> 1. Czy da sie jakos podmienic Maxtora nowym dyskiem,
> zrobic nan zrzut/obraz zawartosci IBMa, podstawic
da się, dowolnym programem do partycjonowania dajesz Klonuj dysk - Clone
(dysk a nie partycje !)
soft - pq partition magic, paragon,acronis,bootit

> 2. Jaki dysk do 500zl polecacie?
jak dla mnie to kupiłbym WD160 GB. Potrzebny ci większy ?
a najlepiej kupić dwie sztuki i zrobić raida 0 :))
najpierw sprawdź czy twoja płyta obsługuje dyski powyżej 120 GB ! bo pózniej
może być za późno !