bezstresowana podmiana dyskow :)

Autor: Piotrek <pgurgulWYTNIJTO_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 19 May 2005 - 12:50:51 MET DST

Witam,

jestem sobie posiadaczem dwoch dyskow twardych:
leciwego IBM-DTLA-307030 (30GB) i troche nowszego
MAXTORA (60GB). Chcialbym IBMka podmienic jakims
bardziej pojemnym, tym bardziej, ze oprocz WinXP
posiadam Fedore. Stad wynikaja moje pytanka:

1. Czy da sie jakos podmienic Maxtora nowym dyskiem,
zrobic nan zrzut/obraz zawartosci IBMa, podstawic
nowy zamiast IBMa i liczyc, ze systemy nic nie beda wiedziec o
zamianie? Jesli to mozliwe, to jakim narzedziem i w jaki sposb takiego image'a
dokonac? (obawiam, sie, ze systemy microsoftu sa bardzo wyczulone na zmiane
sprzetu)
2. Jaki dysk do 500zl polecacie?
Wiem, ze taki temat pojawial sie na grupie i nawet zdecydowany bylem
na Samsunga 160GB ale boje sie, ze te nowe dyski posiadaja jakies technologie,
ktorych nie obsluzy moja plyta glowna (pod Celerona 1,7GHz) - np. obawiam sie
o SATA. Wiem, ze to moze byc bezpodstawne ale ostatnio nie jestem na biezaco
ze sprzetem.

z gory dziekuje,
pozdrawiam,
piotrek