Kabel SPDIF

Autor: Roman Rogóż <r_kropka_rogoz__at__szpitaljp2_kropka_krakow_kropka._pl>
Data: Thu 19 May 2005 - 12:56:17 MET DST

Witam
Próbuję właśnie uruchomić połączenie SPDIF kablem miedzianym pomiędzy
DVDplayerem CyberHome, a PC z płytą ASUS A7N8X-E Deluxe wypozażoną w
opcjonalny śledź SPDIF in/out.
Jak na razie bez rezultatów.
Czy uruchomienie tego wejścia i rozkodowanie sygnału audio AC3 wymaga
jakiegoś dodatkowego software, czy po prostu mam za długi kabel łączący
(ok 7 metrów standardowy ekranowany kabel AV z wtykami chinch)
Zauważyłem że po uruchomieniu nVidia mixera, po wybraniu wejścia typu
spdif nie można podnieść suwaka głośności, "coś" natychmiast zsuwa go do
pozycji 0.
Błąd w rozumowaniu czy czegoś brakuje ?

Pozdrawiam
Romek