podłączenie kompa do tv

Autor: sucip <sucip_at_wp.pl>
Data: Thu 19 May 2005 - 11:31:07 MET DST

gawędziłem sobie z serwisantem na temat wymiany gniazda euro w tv i od słowa
do słowa taką wiedzę nabyłem i ciekaw jestem co o tym sądzicie.

z ust pana padły następujące tezy:

1)
peceta absolutnie nie wolno podłączać do telewizora, bo może w tv wywalić
coś tam (płyta cyfrowa chyba to nazwał)

mam wielu znajomych, którzy ogladają filmy z peceta na tv i nigdy nic się
nie stało.

2)
podłączyć można tylko laptopa ale tylko gdy chodzi na bateriach

coś mi się widzi że facet jakieś głupoty gadał. nigdy w żadnej instrukcji
nie spotkałem takich zaleceń, co najwyżej,że długie wyświetlanie obrazu
nieruchomego z kompa może trwale coś tam uszkodzić w kineskopie telewizora

co sądzicie o tym?
:))