Re: zakup Kraty pamięci SD- prosze o porade

Autor: nolens <nolens_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 19 May 2005 - 00:07:48 MET DST

Witam. Na pewno kupno karty SD typu high speed ma znaczenie w przypadku
nagrywania filmów cyfrakiem. Kiedy używałem karty standardowej, aparat
nagrywał mi 30 sekundowe sekwencje (30 kl./sek. rozdz. 640/480) na karcie na
której mozna było nagrac 8 min. filmu (512 MB). Kiedy uzyłem szybszej karty
bez jakichkolwiek przerw zapełnił kartę 8 minutowym nagraniem.
Pozdrawiam