Re: problem z drukarką

Autor: Michał Śliwka <michal.sliwka_ussun__to_at_wp.pl>
Data: Wed 18 May 2005 - 00:08:26 MET DST

Użytkownik "aidahow" <dariusz.socha@op.pl> napisał w wiadomości
news:d6dlk2$8q2$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Użytkownik "Michał Śliwka" <michal.sliwka_ussun__to@wp.pl> napisał w
> wiadomości news:d6dedc$arh$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Czyli tusz jest, oraz drukarka mechanicznie jest sprawna.

> Kwestia steronikow/ustawien oraz drukowanego dokumentu.

> Mam nadzieje ze inne sterowniki/ustawienia i inny dokument? bo inaczej nie
> ma znaczenia ;)

Ale to "nagle" przestało działać. A instalowane domyślnie wcześniej
działało. Zainstalowałem więc na innym kompie z domyślnymi ustawieniami i
dalej to samo.
1. Sterowniki na płytce się nie zmieniły. Więc nie zależy to od sterowników.
2. Od systemu (jego niesprawności) to też nie zależy, bo na innym kompie to
samo.
3. Od mechaniki drukarki nie zależy.
4. Od przesyłu przez USB nie zależy, bo działa na dużo niższym poziomie niż
    przesyłane dane, a głowica rusza się dokładnie tak jakby drukowała.

Stąd, wydaje mi się, że to coś spaliło się jakimś cudem w elektronice
drukarki. I chciałbym, żeby ktoś zaprzeczył ;)

pzdr.
Michał Śliwka