Terminal WYSE 3350

Autor: sg <sg4395_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 17 May 2005 - 23:55:22 MET DST

Terminal WYSE 3350 -przez pewien czas będę mógł użytkować w/w terminal.W
związku z tym mam pytanie jak go skonfigurowac i czy istnieją serwery RDP
lub Citrix (bo takie chyba tylko moga być) zdalne gdzie można sie legalnie
zalogować i poćwiczyć.Lub jak ustawić w98 aby sie połączyć.I w ogóle czy to
jest urządzenie tylko dla profesjonalistów?.Byłem na stronie WYSE ale oni
preferują tylko własne rozwiązania i na dobrą sprawę nic nie wiadomo
dodatkowo z powodu trudności językowych.Wyszukałem wiele programów do
łączenia poprzez terminale-np pcanywhere itd co spowodowało tylko dodatkowy
zamęt.Na przykład czy można sie połączyć tego typu terminalem telnetem
poprzez internet ze zdalnym komputerem np. własnym itp,itd....Gdzie są
jakieś proste przewodniki po polsku na początek w tym zakresie?