Re: Terminal WYSE 3350

Autor: PawelG <sp1kgu_at_o2.pl>
Data: Wed 18 May 2005 - 12:36:02 MET DST

sg napisał(a):
> Terminal WYSE 3350 -przez pewien czas będę mógł użytkować w/w terminal.W
> związku z tym mam pytanie jak go skonfigurowac i czy istnieją serwery RDP
> lub Citrix (bo takie chyba tylko moga być) zdalne gdzie można sie legalnie
> zalogować i poćwiczyć.Lub jak ustawić w98 aby sie połączyć.I w ogóle czy to
> jest urządzenie tylko dla profesjonalistów?.Byłem na stronie WYSE ale oni
> preferują tylko własne rozwiązania i na dobrą sprawę nic nie wiadomo
> dodatkowo z powodu trudności językowych.Wyszukałem wiele programów do
> [...]
To nie jest żadne urządzenie dla profesjonalistów. To najczęściej
"Pecet" bez dysku twardego w odpowiedniej obudowie z systemem
operacyjnym przeznaczonym do łączenia po protokole RDP lub Citrix. Może
też być telnet. Z numeru 3350 wnioskuję, że jako system operacjny
zainstalowano WindowsCE. Co z tym możesz zrobić w domu? Nic - podstawkę
pod kwiaty jak się da. Żeby toto odpalić potrzeba serwera Z Windows
2000/2003 jeśli chcesz graficznie lub Linuks jeśli chcesz telent i to
wszystko. Do systemu z Windows98 -zapomnij.
A tak na marginesi to po co Ci telent do swojego kompa ??