Re: wielkość partycji systemowej

Autor: KaNo <fluor.WYTNIJ_at_gazeta.pl>
Data: Tue 17 May 2005 - 20:45:33 MET DST

Rafał <to.nie.jest.istotne@gdzies.w.pl> napisał(a):

> Tak się dziwnie składa, że niedawno reinstalowałem XPka u siebie i
> wywaliłem NTFSa w diabły z kilku powodów:
> - wolniejszy od FAT32
> - obsługa NTFSa zajmowała potrzebne miejsce w pamięci
> - brak dostępu RW z poziomu Linuksa.
> A Ty jakie widzisz konkretne zalety co do tego systemu plików na domowym
> komputerze do którego ma dostęp jedna osoba?

Jest jeszcze kilka czynnikow, ktore moga decydowac o wyborze systemu: jezeli
komputer jest w sieci, to lepszy poziom bezpieczenstwa; jezeli uzywany np.
do edycji wideo, to praktycznie brak ograniczenia rozmiaru pojedynczego
pliku; przy bardzo duzej ilosci dokumentow mozliwosc indeksowania, ktora
znacznie przyspiesza ich przeszukiwanie; efektywniejsza defragmentacja.
Pewnie znalazloby sie jeszcze pare innych zalet.
Pozdrowienia.