Re: pasta termoprzewodząca i problemy

Autor: Aris <viper_31_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 17 May 2005 - 18:08:06 MET DST

Też mi sie tak wydaje że to zasilacz.

Mam podłączone pod zasilacz stacje dyskietek i HDD czyli mam 2 gniazda
zajęte a z zasilacza wychodzą 3 duze gniazda i z dwóch dużych gniazd
wychodzą takie małe gniazda jak pod napęd FDD.

Z ciekawości podłączyłem wentylator pod jedno duże wolne gniazdo żeby
chłodził HDD.
Komputer chodził ale zaczął sie coraz częsciej sam podczas pracy
restartować.
Więc wytypowałem że albo procek sie przegrzewa albo moje SD-RAM`y są żle
wpięte.
i ostatnią myślą jaka przyszła mi do głowy to był ten dodatkowy
wentylator,wypiąłem go z zasilacza.
Do tej pory mam spokój .

Zasilacz był kupiony z kompem i ma 5 lat jego moc to 200 Watt.
Morał taki że zasilacz sie sypie.