Re: TFT Fujitsu-Siemens 17" Scaleoview X17-3 (oferta MediaMarkt)

Autor: Czajson <private_at_exit.pl>
Data: Tue 17 May 2005 - 01:54:37 MET DST

SP9LWH <spam@autorom.pl> wystukał co następuje:

> TAK

Kąty patrzenia niezbyt istotne

> czy będziesz grał, oglądał filmy na kanapie.
>
> NIE

Czas reakcji nieistotny

> Ma być odporny na zakłócenia od radiostacji i ich nie wytwarzać, bo z

Dobry kabel potrzebny :)

> Podstawowym zadaniem jest także wpisywanie tekstów z klawiatury,
> sporadyczne oglądanie www i czasami e-mail.
> Ruchome obrazy pojawią się na nim sporadycznie, filmy akcji i
> nowoczesne gry nigdy - ma za słaby procesor Pentium II 450MHz.
[...]
> To co mnie martwi, to czy piksele 17' nie będą zbyt małe, co kładzie
> cały pomysł dużej rozdzielczości LCD.

To musisz zobaczyć na włączonym LCD. Wszystkie 17" mają nominalnie
1280x1024.

> Drugie co mnie martwi, to brak szyby - na miękkich plastikowych
> powłokach ekranu odkłada się kurz, który ciężko usuwać byle jaką
> szmatą. dociskanie jej zmienia wygląd obrazu, a kurzu jest sporo.

Monitor czyści się środkami stosownymi. Problem dociskania niwelujesz
poprzez wyłączenie monitora na czas operacji ;)
Generalnie trzeba Ci monitora na matrycy TN ze sporym kontrastem i
głośniczkami. Myślę, że wspomniany NEC 72VM by wystarczył.

Co o tym sądzicie?

--
| Czajson | ABIT NF7-S | Barton3000+ Pentagram QC-80 Cu |
| 1 GB TwinMos Dual | Samsung SM997MB | Radeon 9600 Pro |