Re: TFT Fujitsu-Siemens 17" Scaleoview X17-3 (oferta MediaMarkt)

Autor: SP9LWH <spam_at_autorom.pl>
Data: Tue 17 May 2005 - 01:33:25 MET DST

Użytkownik "Czajson" <private@exit.pl> napisał w wiadomości
news:d6b8o5$dns$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Ja mam taki pomysł - określ się dokładniej czego oczekujesz od monitora.
> Do

Juz opisuję przeznaczenie tego egzemplarza:

> czego ma Ci służyć, czy będziesz z niego koszystał np tylko siedzą c przy
> biurku,

TAK

czy będziesz grał, oglądał filmy na kanapie.

NIE

>Jaką dla Ciebie wagę ma jakość obrazu

Niewielką. Ma nie mieć wypalonych pikseli, ma jasno świecić w jasnym
pomieszczeniu i ma dać się ściemnić przy zmniejszonym oświetleniu

> - zajmujesz się grafiką, itp?

NIE

Widzisz np różnicę między
> monitorem Samsunga a LG?

zależy które modele porównywac:-)
W samej marce istotnych różnic bym nie zauważył

> Mając szczegółowe dane zapewne coś się dla Ciebie znajdzie.
> 1 - głośniki
> 2 - cena do 1000pln
> a dalej?

Ma być odporny na zakłócenia od radiostacji i ich nie wytwarzać, bo z nią
współpracuje ów komputer
http://www.fujitsu-siemens.co.uk/rl/servicesupport/techsupport/ErgoPro/ErgoPro-e267/ErgoPro-e267.htm
Jego przeznaczeniem jest sterowanie nastawami radiostacji amatorskiej i
dekodowanie niektórych emisji.
Podstawowym zadaniem jest także wpisywanie tekstów z klawiatury, sporadyczne
oglądanie www i czasami e-mail.
Ruchome obrazy pojawią się na nim sporadycznie, filmy akcji i nowoczesne gry
nigdy - ma za słaby procesor Pentium II 450MHz. Smużenie współczesnych LCD
jest akceptowalne.
Patrzeć się na niego będzie z odległości 80...100cm
To co mnie martwi, to czy piksele 17' nie będą zbyt małe, co kładzie cały
pomysł dużej rozdzielczości LCD.
Drugie co mnie martwi, to brak szyby - na miękkich plastikowych powłokach
ekranu odkłada się kurz, który ciężko usuwać byle jaką szmatą. dociskanie
jej zmienia wygląd obrazu, a kurzu jest sporo.
Ma działać kilka lat, aż trafi do lamusa.