Comp w podróży - jakieś sugestie !?

Autor: WindowsMen <kuri.ZrOb.CoS.z.TyM_at_op.pl>
Data: Mon 16 May 2005 - 20:17:05 MET DST

Witam.
Mam taki "problem" (?) Otóż...
ZADANIE:
- Przetransportować comp'a z punktu "A" do punktu "B"
- Przetransportować comp'a z punktu "B" do punktu "A"

,gdzie...
- Środek lokomocji to Autobus Autosan (PKS'u ;]), który zamierz się
poruszać po naszych "drogach"
- Odległość od "A" do "B" ok. 200km

Na co mam uważać, jak go zabezpieczyć (prócz antyV i firewall'a), aby
tak czuły sprzęt jak PC'et "wytrzymał" tę podróż i co więcej...
działał ;] Tym bardziej jest to dla mnie ważne, iż ów komputer ma
dość dużą dla mnie wartość. Podzieli się ktoś z was sugestiami!?
pozdrawiam.

P.S.
ZADANIE DODATKOWE:
Jest jakiś sposób, aby skutecznie zabezpieczyć H/W przed niepowołanym
dostępem grupki zapaleńców-informatyków z śrubokrętem w ręku!? ;]