Re: Którą płytę wybrać

Autor: netx <user72wytnij_at_go2.pl>
Data: Mon 16 May 2005 - 20:03:05 MET DST

Użytkownik "Miki" <mikpoUSUN@wp.pl> napisał w wiadomości
news:4288db71$0$9597$626a14ce@news.free.fr...
> MSI K8N Neo4 Platinium
> czy
> Asus A8N-SLI Deluxe?
MSI K8N : lepsza karta muzyczna (pewnie zauważalnie lepsze odtwarzanie mp3),
ale brak driverów do dźwięku dla Win-64 (chyba że są wbudowane w Win64 - ale
wątpię). W każdym razie przy takiej kacie dźwiękowej możesz mieć trzy sloty
PCI wolne.
Na niektórych zdjęciach widać że jest jakiś wysoki element koło procesora,
nie wiem czy nie uniemożliwi to montaż większych wiatraków. Poczytaj
alt.comp.periphs.mainboard.msi-microstar albo jakieś fora dyskusyjne w
poszukiwaniu ewentualnych problemów. W każdym razie mnie się ta płyta
podoba.
Asus A8N: wszystko super, tylko gdzieś czytałem że się pojawia (rzadko
wprawdzie) "blue-screen".
Też poszukaj jakiegoś forum poświęconego tej konkretnej płycie.

Pozdrawiam,
Marek