Re: Comp w podróży - jakieś sugestie !?

Autor: Adam Łubkowski <al_at_life.pl>
Data: Thu 19 May 2005 - 20:13:31 MET DST

In article <pan.2005.05.16.18.17.04.873556@op.pl>,
kuri.ZrOb.CoS.z.TyM@op.pl says...

> Jest jakiś sposób, aby skutecznie zabezpieczyć H/W przed niepowołanym
> dostępem grupki zapaleńców-informatyków z śrubokrętem w ręku!? ;]

kiedys wozilem swojego gruchota pociagiem, i jednego paskudnego dnia
przy zaladunku spadl mi pomiedzy pociąg a peron - dobre pol metra
lotu...
Myslalem ze bedzie zle, co najmniej padniety dysk, jakiez bylo moje
zdziwienie gdy uruchomil sie, a na dysku ani jednego bada, poprostu nic
mu sie nie stalo.
Obudową byl pancerny enlight, a dysk to zwykly seagate 40gb.
Dla pewnosci mozesz wykrecic dysk i schowac go sobie do plecaka, jesli
cos w komputerze nie lubi wstrzasow to glownie on.
A w pksie wsadz go do dolnego bagaznika, uwazaj tylko by byl przylozony
ze wszystkich stron by nie latał po nim.

--
Adam Lubkowski, www.nbd.xon.pl