Re: Ktora zewnetrzna nagrywarka DVD lepsza?

Autor: Czajson <private_at_exit.pl>
Data: Mon 16 May 2005 - 15:57:30 MET DST

bw" <" b.w-nos <" b.w-nos"@autograf.pl> wystukał co następuje:

> Jedyne co sie pokrywalo z towim stwierdzeniem to problmy z czytaniem
> niektorych krazkow co jest rozwiazanie w nowym firmaware, blad ten
> byl w najstarszej wersji.

Nie tylko.

> Dlaczego testy sa malo wiarygone ? Przeciez duzo mniej wiarygona
> jest opinia kogos kto nawet firmware nie umie "zupjedowac" - bez

Potrafię zudejtować bios. Ale nie potrafię zrozumieć takich opinii jak Twoja
twierdzących, że niedopracowany produkt jest lepszy od innego.
Liczy się to, żeby kupić udany dopracowany produkt a nie kupić koszmarnie
wyglądającą tandetę rodem z chińskiego bazaru i liczyć na to, że producent
wyda nowy BIOS.

> obrazy ale gdy mi LiteOn takie cos zafundowal to byla pierwsza mysl i
> od razu rozwiązalo problem - przy okzazji wprowadzajac obsluge
> trojkolorowej diody .

Tą trójkolorową diodą wyrobiłeś sobie u mnie najlepszą opinię. Kup sobie
jeszcze diodę na telefon.
BTW przekaż swoje zachwyty wszystkim niezadowolonym z zakupu Leona.

--
| Czajson | ABIT NF7-S | Barton3000+ Pentagram QC-80 Cu |
| 1 GB TwinMos Dual | Samsung SM997MB | Radeon 9600 Pro |