Re: Ktora zewnetrzna nagrywarka DVD lepsza?

Autor: bw <_at_autograf.pl>
Data: Mon 16 May 2005 - 15:44:36 MET DST

On Mon, 16 May 2005 15:33:55 +0200, Czajson wrote:

> bw" <" b.w-nos <" b.w-nos"@autograf.pl> wystukał co następuje:

> Typowy low-end - kiepskie materiały użyte do wykonania, niedopracowany,
> bios, niekompatybilność z każdym nośnikiem, duża awaryjność. Mało?
> To nie jest oparte na żadnych testach typu chip, benchmark bo są strasznie
> mało wiarygodne. To jest oparte na własnych i nie tylko doświadczeniach z
> wieloma modelami i egzemplarzami.
> Nie przekonuje Cię to? Będę usatysfakcjonowany jak kupisz nagrywarkę Liteona
> i napiszesz posta: "problem z Liteonem". Wtedy po prostu Cię wyśmieję i
> [...]

No faktów to za wiele nie podales, gdzie w inecie mozna znalezc info o
czestych awariach ja postanowielm poszukac - co kosztowalo mnie nie wiele
wysilku - i znalazlem wrecz dokladnie odwrotne swierdzania do twoich.

Jedyne co sie pokrywalo z towim stwierdzeniem to problmy z czytaniem
niektorych krazkow co jest rozwiazanie w nowym firmaware, blad ten byl w
najstarszej wersji.

Ja osobiscie nie zauwazylem kiepskich materialow - wrecz odrotnie sa
znaczaco lepsze niz w plexsorze ktorego tez mam.

Dlaczego testy sa malo wiarygone ? Przeciez duzo mniej wiarygona jest
opinia kogos kto nawet firmware nie umie "zupjedowac" - bez obrazy ale
gdy mi LiteOn takie cos zafundowal to byla pierwsza mysl i od razu
rozwiązalo problem - przy okzazji wprowadzajac obsluge trojkolorowej diody
.
bw