Re: nowy XBox - czy to koniec X86?

Autor: Czajson <private_at_exit.pl>
Data: Mon 16 May 2005 - 11:09:19 MET DST

Użytkownik <grvby_usun_to@wp.pl> wystukał co następuje:

> W zasadzie dyskusja jest wcale nie NTG tak zupełnie.

> 1. Pecet w przeciętnym polskim domu służy do grania.

> Żeby pograć w sympatycznie w nowe gry trzeba wywalić raz na 2-3 lata
> koło 1000 zł na upgrejta sprzętu.

Żeby pograć w nową grę na PS2 trzeba na starcie zapłacić za nią 2 razy
więcej. 10 gier przez 2 lata = kasa na upgrejt kompa. Jakieś pytania?

> Zeby ogądać film wygodnie trzeba męczyć się na 17 calowym moniorku.
> Albo ciągnąć 15 metrów kabla z pc do TV. (tak miałem zanim upaliłem

Przecież możesz postawić TV koło PC i vice versa. Albo zafundować sobie
laptopika skoro grasz na konsoli.

> W efekcie za jedyne 999 zł mam odtwarzacz mp3, divix, dvd, maszynę do
> grania.

Ale PC i tak się nie pozbędziesz. I to jest najważniejszy argument, żeby o
konsolach nie rozmawiać na grupie o sprzęcie komputrowym. To tematyka na
grupę o grach.

> Więc kocham xboxa

Pokochaj xboxa bez kompa. Ciekawe jak szybko się odkochasz. ;p

--
| Czajson | ABIT NF7-S | Barton3000+ Pentagram QC-80 Cu |
| 1 GB TwinMos Dual | Samsung SM997MB | Radeon 9600 Pro |