Re: nowy XBox - czy to koniec X86?

Autor: Wiktor S. <wswiktorM_at_LPApoczta.fm>
Data: Mon 16 May 2005 - 11:26:48 MET DST

> Zeby ogądać film wygodnie trzeba męczyć się na 17 calowym moniorku.

Męczyć? Ja mam 15" i specjalnie nie narzekam...

> Albo ciągnąć 15 metrów kabla z pc do TV. (tak miałem zanim upaliłem
> wyjscie TV (szczęście, że TV nie opadł - a mógł)

Telewizora przenieść się nie da?

> rozwiązania te, pomijając ryzyko dla sprzętu sa zaj...e niewygodne.
> Odpallić film na pc w pokoju obok - walnąć się na wyro - i żeb
> cokolwiek zrobić, to tzreba się zwlec itd... - nawet mysz
> bezprzewodowa działał z komody po drugiej stronie salonu)

Oj, brakuje ci czegoś takiego ;-)

http://www.cesko.host.sk/girderplugin.htm

Działa nawet w takiej konfiguracji: trzy metry do ściany, odbicie od ściany
(wcale nie białej), cztery metry do odbiornika. W linii prostej co najmniej
dziesięć metrów -- dalej odsunąć się nie mogę. 11 złotych + trochę lutowania
+ dowolny pilot.

> I uruchamia się przez 7sek :-) a maluhcy mogą bez ryzyka wyłączyć ją z
> palca.

Ustaw w Windowsie hibernację pod przyciskiem zasilania i masz podobny efekt
:-) (no, ale wstaje dłużej niż siedem sekund...)

> No i następną maszyną PC do domu będzie taniuśki laptopik i w efekcie
> zyskam jeszcze ejdnen pokój, bo teraz połowę zajmuje BIURKO z tym
> całym pecetowym hardwarem.

Duże to musi być biurko :-)

--
Azarien