Re: jaki system dla Athlona 64?

Autor: ::-:: dysmorfofob ::-:: <lookas2002_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 15 May 2005 - 22:02:22 MET DST

> Przeczytalem to juz dawno i pomimo zmiany tych ustawien nadal jest mase
> drobnych rzeczy, ktore denerwuja.

No nie ukrywam, ze zeby Win 2003 byl blizniaczo podobny do XP to troche
trzeba popracowac (tylko po co ma byc do niego podobny).
U mnie Win Xp wyglada jak Win 98 - sila przyzwyczajen i za nic nie moglem
sie dostosowac do menu z XP.

>No i to nie pomaga wcale niedzialajacym
> pod Win 2003 aplikacjom;)

Osobiscie jeszcze nie trafilem aplikacji pod Windows, ktora odpalala pod Xp
a pod 2k3 nie. Najwiecej to chyba bylo meczani z driverami do skanerow
Mustek :-/ No ale np. tego FruityL nie uzywam.
IMHO to kwestia gustu, wielu ludzi zraza Win 2k3 wlasnie dlatego, ze jest
malo user friendly i wymaga wiecej zachodu w konfiguracji niz np. XP, ale
przeciez z Win 2k bylo podobnie.

::-:: fobiusz ::-::