Re: jaki system dla Athlona 64?

Autor: Marcin Dębicki <neo777n_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 13 May 2005 - 15:56:29 MET DST

::-:: dysmorfofob ::-:: kiedys napisal:

> Czemuz to? Choc nie uzywam wersji x64 tego systemu (bo i po co skoro mam
> Athlona XP) to testowalem na kilku maszynach jego zwykla wersje (Trail-180
> dni) i byl to system zdecydowanie wydajniejszy i szybszy od Win XP.
> Oczywiscie jest to system serwerowy, ale nie wymaga wiele pracy (ok. 10
> min.) aby nadawal sie do zwyklej pracy i grania.
>
> ::-:: fobiusz ::-::
Chociazby brak systemowych sterownikow dla mojego SB Live. Musialem
instalowac te sterowniki Creative'a w wersji beta.
Niektore aplikacje chodzace bez problemow pod Windows XP x64 tutaj nie
wykazuja doslownie zadnej aktywnosci albo sie wywalaja.
Chore dla przecietnego uzytkownika funkcje "zabezpieczajace" znane ze starej
wersji 2003 jak i kilka dodanych. Chore dlatego, ze utrudniaja czasem
uzytkowanie w jakims stopniu a tak naprawde nie sa nikomu potrzebne (tzn
daloby sie to zaimplementowac w inny sposob)
Wiele drobnych problemow z poszczegolnymi komponentami.
Po za tym do tego nalezy dodac wszystkie minusy Win XP x64, ktory np 64
bitowy jest tylko w pewnej czesci. Wiele aplikacji dostepnych z systemem
(np WMP) tylko w wersji 32 bitowej, etc. Nawet propagowany przez MS .NET
jest tylko w wersji 32 bitowej co czesto niestety spowalnia jego dzialanie
(nawet kilkakrotnie i to w stosunku do 32 bitowej edycji Windows)
O ile te ostatnie rzeczy mozna jeszcze przezyc o tyle te pierwsze sa zbyt
uprzykrzajace zycie zeby mozna bylo z nich korzystac na codzien na
komputerze biurkowym

--
Registered Linux User 369908