Re: Podchwytliwe pytania -- przesłuchanie HDD i napę dów optycznych celem którego jest poznanie numerów s eryjnych tych urządzeń.

Autor: Przemek <brak_at_nospam.pl>
Data: Sat 14 May 2005 - 22:29:51 MET DST

Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski" <prosze@czytac.fontem.lucida.console>
napisał w wiadomości news:d6563m$dqb$1@flis.man.torun.pl...

> Jak już napisałem -- odczytałem softem numery seryjne czterech urządzeń.
> W trzech przypadkach zgadzają one się z numerami z naklejek, w jednym
> jest ten sam format zapisu (w stosownych miejscach są litery
> a w stosownych są cyfry) ale numery te (odczytany z obudowy
> i odczytany programowo) są różne. I ten czwarty przypadek
> właśnie był tym przypadkiem, w którym chodziło o sprawdzenie,
> czy serwis dokonał podmiany obudowy, czy też podmiany
> całego napędu, jako że nie potrafiono mi na to pytanie
> w tym serwisie udzielić odpowiedzi, tłumacząc się tym,
> [...]

Hehe - pewnie chcieli cie oszukac , ja bym tego tak nie zostawil
nastepnym razem zaznacz wszystkie podzespoly wewnatrz
markerem , a co ordung musi byc :))

A na powaznie mam nagrywarke dvd lg i tam nr wyswietlany
przez soft tez jest inny niz ten z nalepki a nagrywarka nigdy
 nie byla w serwisie -moze jestem dziwny ale jakos mi to nie
przeszkadza a nawet specjalnie mnie to nie interesuje.

pzdr