Re: Win 95 NTG

Autor: lukasz sczygiel <gdzies_at_nawet.tw>
Data: Sat 14 May 2005 - 22:26:34 MET DST

Włodzimierz Wojtiuk <wwojtiu| napisał(a):
> Użytkownik "lukasz sczygiel" <gdzies@nawet.tw> napisał w wiadomości

> (ciap)

> i jeszcze winampa-a doinstaluj to zamulisz na śmierć ;)
>
> Włodek
> PS
> też miałem podobnie, brak tego, bądź tamtego, skończyło się na 98SE

Moj laptop to jest P133 z 32 megami ramu.
95-ka to jedyne sensowne rozwiazanie. Gdyby bylo tam 64 mega to pewnie
98-ke bym dal dla swietego spokoju. Ale nie bylo, wiec 95-ka z firefoxem
ale wersja bodaj 0.6, winamp 2.7, bat do poczty, tlen do gadu.
I jakos dziala.
Jak na probe dalem 98se to swierza tak mulila ze nawet nie testowalem
dalej (stery byly ok).
Tak czy siak jak sie da to polecam 98se (nawet na szybkich kompach z
prockami powyzej 1ghz i 256MB lub wiecej memorki).
Ale jak sprzet jest stary to 95 jak najbardziej tyle ze niestety nie
bedzie mozna uzywac wszystkiego...