Re: Problem z konfiguracją

Autor: Maverick <mav2002_at_gazeta.pl>
Data: Sat 14 May 2005 - 15:42:53 MET DST

U mnie miałem podobny problem na 9559 256MB 128 bit - zapewne to zasilacz
sobie nie radzi - zgaduję że Codegon, no name lub w najlepszym razie
modecom?

Najtańszym sposobem - tak właśnie ja sobie poradziłem - to dołożenie
wiatraczka na grafikę - niższa temperatura = mnijeszy pobór mocy przez
układy krzemowe, następnym krokiem - jak to nie poradzi - to wymiana
zasilacza, najlepiej na jakiś porządny ,któryś model Chifteca, koszt 130 pln

Pozdrawiam
Maverick