Problem z konfiguracją

Autor: Piotrek Bednarek <bednus.WYTNIJ_at_gazeta.pl>
Data: Sat 14 May 2005 - 15:34:46 MET DST

Witam !
mam karte graficzną Ati Radeon 9600 series 128mb z tv i dvi ale czasem
[zazwyczaj jak gram] komputer mi się wiesza - a dokładnie sterownik ekranowy i
czasem VPU Recover sobie z tym poradzi i po chwli znów działa ale często jest
tak ze komp dalej "wisi" bądź wyskakuje ostrzeżenie że nie udało się
przywrócić stanu z przed zawieszenia i należy zresetować komputer lub to czego
najardziej nielubie sam się resetuje. Zmieniłem agp z auto na x4 ale z
mizernym skutkiem.
Mam nowego kompa i niestety stary monitor Daewoo i to może w tym tkwi szkopuł?
Umyśliłem sobie ze problem lezy w konfiguracji i poprosiłbym takową jeśli ktoś
by miał lub z takiej karty korzystał
Mam procka celeron 2.8, 512 ramu
moja płyta główna: asrock p4vt8+
zasilacz na 350 W