Re: Problem z konfiguracją

Autor: Grzegorz Brzęczyszczykiewicz <grzybrzy_at_op.pl>
Data: Sat 14 May 2005 - 15:55:48 MET DST

> Najtańszym sposobem - tak właśnie ja sobie poradziłem - to dołożenie
> wiatraczka na grafikę - niższa temperatura = mnijeszy pobór mocy przez
> układy krzemowe....

Co jedno z drugim ma wspólnego ??.
Wygląda na to że albo karta się przegrzewa i tu wiatrak pomoże.Natomiast
chłodzenie ma niewielki wpływ na pobór mocy, a w dobrze zaprojektowanych
układch jest to pomijalne, albo zasilacz jest za słaby lub problem ze
współpracą płyty z tym egzemparzem (producentem) karty graficznej.

Pozdrawiam
P.J.