Asus V999LE GF6800 - czy zniszczyłem coś trwale

Autor: Trak <trak_at_nospam.pl>
Data: Sat 14 May 2005 - 01:22:45 MET DST

Kupiłem tę kartę (8 potoków, 4 pixel, taktowanie 300/700). Po zakupie w riva
turer od razu podkręciłem na 16/6 375/860, że niby tak się bezproblemowo
kręci. Nie dało rady. Potem okazało się, że żadne podkręcenia nie są dla
mojej jednostki do przyjęcia. W następnej kolejności okazało się, że wywala
mnie z systemu nawet przy ustawieniach fabrycznych. Pytanie: Zniszczyłem
kartę graficzną, czy może tragizuję i trzeba zrobić format C: wgrać od nowa
wszystkie stery i zapomnieć o overclokingu. Jak uważacie, mogłem uszkodzić
trwale hardware, czy te eksperymenty pokazują tylko, że karta nie do
kręcenia.

Pozdrawiam
Robert