Re: wydajność grafiki zintegrowanej w notebookach

Autor: Beco <becoo_at_poczta.neostrada.pl>
Data: Fri 13 May 2005 - 18:17:46 MET DST

Użytkownik "Woj" napisał:

> Czy ktoś może mnie oświecić? W kartach graficznych do komputerów
> stacjonarnych wyznaję się wystarczająco. Ale w tych notebookowych gubię
się
> zupełnie. Jest jakaś strona, która pozwala je przynajmniej uszeregować
> według wydajności? A może ktoś wrzuci tu króciutkie info na ten temat?
> Nie chodzi mi o karty do HL2 ;-). Ale jak przeczytałem, że na nowym
> notebooku nie da się pograć np. w starego i prostego raczej graficznie
> Faraona, to zwątpiłem.

Nie widzialem wszystkich popularnych mobilnych kart graficznych, ale ze
swojej strony moge powiedziec, ze na karcie IntelR 855GME mozna pograc np. w
NWN, Gothica 1.
Problemy z grami typu Faraon chyba wynikaja bardziej z klopotow ze sterami,
a nie sa zwiazane z "moca" obliczeniowa chipow graficznych.

Pozdrawiam
Beco