wydajność grafiki zintegrowanej w notebookach

Autor: Woj <womazur_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 13 May 2005 - 16:30:18 MET DST

Czy ktoś może mnie oświecić? W kartach graficznych do komputerów
stacjonarnych wyznaję się wystarczająco. Ale w tych notebookowych gubię się
zupełnie. Jest jakaś strona, która pozwala je przynajmniej uszeregować
według wydajności? A może ktoś wrzuci tu króciutkie info na ten temat?
Nie chodzi mi o karty do HL2 ;-). Ale jak przeczytałem, że na nowym
notebooku nie da się pograć np. w starego i prostego raczej graficznie
Faraona, to zwątpiłem.

Pozdrawiam,

Woj