Re: wydajność grafiki zintegrowanej w notebookach

Autor: Czajson <private_at_exit.pl>
Data: Fri 13 May 2005 - 16:39:40 MET DST

Woj <womazur@poczta.onet.pl> wystukał na klawiaturze wiadomość
d62duv$k9n$1@nemesis.news.tpi.pl

> Czy ktoś może mnie oświecić? W kartach graficznych do komputerów
> stacjonarnych wyznaję się wystarczająco. Ale w tych notebookowych
> gubię się zupełnie. Jest jakaś strona, która pozwala je przynajmniej

Wydajność jest podobna. Wersje mobilne są troszeczkę słabsze ale za to
wydzielają mniej ciepła.

> Nie chodzi mi o karty do HL2 ;-). Ale jak przeczytałem, że na nowym
> notebooku nie da się pograć np. w starego i prostego raczej graficznie
> Faraona, to zwątpiłem.

Co Ty wymagasz od karty z wbudowanym Intel Graphics 32MB. Ciężko się na tym
DVD ogląda, a co mówić o graniu. Mimimum jakiś Radeon Mobility albo GeForce
Go musi być. W końcu notebook to notatnik :)

--
| Czajson | ABIT NF7-S | Barton3000+ Pentagram QC-80 Cu |
| 1 GB TwinMos Dual | Samsung SM997MB | Radeon 9600 Pro |